dieu-kien-huong-tro-cap-thoi-viec-la-gi

راهنمای بازگرداندن وجه

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

از آنجاکه تایرتیونینگ شعار خود را کسب اعتماد شما مشتریان گرامی قرار داده است، بنابراین چنانچه شما عزیزان بنا به هر دلیلی مایل به عودت لاستیک های خریداری شده از تایرتیونینگ باشید، ما این ضمانت را به شما خواهیم داد تا ۷ روز پس از خرید توسط شما، می توانید نسبت به عودت لاستیک های خریداری شده اقدام و مبلغ واریزی خود را به صورت تمام و کمال دریافت نمایید.

تذکر مهم : امکان عودت لاستیک های خریداری شده و دریافت مبلغ واریزی تنها در شرایطی برقرار است که مشتری هیچگونه استفاده ای از تایرها نکرده باشد. بدیهی است کوچکترین استفاده ای از تایرهای خریداری شده ناقص ضمانت بازگشت ۷ روزه وجه بوده و تایرتیونینگ هیچگونه مسئولیتی در قبال دریافت لاستیک و عودت وجه نخواهد داشت.

بنابراین شما مشتری گرامی میبایست جهت دریافت وجه واریزی خود، شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را برای واحد فروش تایرتیونینگ از طریق مسیر ارتباط با ما ارسال نمایید.    (در خصوص افراد زیر ۱۸ سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.) 
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با اعلام شماره کارت خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از تایرتیونینگ، رضایت داشته و با معرفی کارت مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد. 
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، تایرتیونینگ مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.